نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1389
-
الف
+

برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده مسابقه «نواهنگ»

مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» با حضور چهره های شاخص فرهنگی در تهران برگزار می شود.

با پایان یافتن مرحله نهایی رقابت خوانندگان افغانستانی مقیم ایران در فصل دوم مسابقه بزرگ «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2، مراسم اختتامیه این رویداد مهم هنری روز پنجشنبه 8 ثور(اردیبهشت) با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان برگزار خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، در این برنامه مقاماتی از سازمان های ملی و بین المللی فرهنگی، در کنار رایزن‌های فرهنگی کشورهای فارسی زبان منطقه و نیز چهره‌های شاخص حوزه شعر و ادبیات، هنرمندان حوزه موسیقی و شخصیت‌های فرهنگی و هنری افغانستان حضور خواهند داشت.

این مراسم روز پنجشنبه، 8 ثور (اردیبهشت) ساعت 17:00 در سالن ولیعصر (ع) فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، تاکنون در دو فصل برگزار شده است.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد 100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

در این برنامه، علاوه بر تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم که پیش تر در بخش نهایی مسابقه از سوی داوران «نواهنگ» برگزیده شده اند، آوازخوان برتر برگزیده مردمی نیز معرفی و از وی تقدیر خواهد شد.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر